Sprzedaż

GREASEN STP

Smary ORLEN

Smary ORLEN GREASEN STP

Opis produktu

GREASEN STP


Dostępne opakowania; 
9 kg
4,5 kg
Stan: nowy

Smar Greasen STP

Gdy potrzeba zabezpieczyć podwozie pojazdu lub elementy maszynerii w szerokim zakresie temperatur, warto sięgnąć po smar Greasen STP. Dzięki miękkiej konsystencji oraz odporności na wilgoć stanowi on doskonały wybór niezależnie od pory roku.

Charakterystyka

Greasen STP to smar powstały na bazie oleju mineralnego o lepkości wynoszącej około 85 mm2/s w temperaturze około 40° Celsjusza. Poprzez dodanie zagęszczaczy wapiennych powstał smar o miękkiej konsystencji, która znacznie ułatwia aplikację – zarówno ręcznie, jak i z wykorzystaniem smarownic pneumatycznych. Dzięki obecności domieszki wapiennej Greasen STP zapewnia skuteczną ochronę przed wodą, co znacznie zwiększa żywotność posmarowanych elementów, wydatnie ograniczając ryzyko rozwoju korozji.

Zastosowanie

Smar wapniowy Greasen STP jest przeznaczony do okresowej konserwacji podwozi samochodów oraz innych pojazdów, a także smarowaniu sworzni oraz przegubów, które nie są poddawane dużym obciążeniom lub wysokim temperaturom. Smar funkcjonuje najlepiej w zakresie od -20 do 60° Celsjusza, dzięki czemu może być stosowany w przypadku maszyn oraz pojazdów funkcjonujących w trudnych warunkach bez obaw o utratę ochrony – jednakże należy unikać przegrzania smaru, który może ulec skropleniu w okolicach granicy 105° Celsjusza. W celu osiągnięcia najlepszych parametrów ochrony należy zastosować się do wskazań producenta i wykorzystać smar zgodnie z przeznaczeniem do konserwacji oraz ochrony pojazdów i mało obciążonych łączeń, które nie są wystawione na działanie ekstremalnie wysokich temperatur. Jednocześnie tolerancja na mrozy pozwala wykorzystać smar podczas zimowych miesięcy.

 

Greasen STP nie powinien być używany do smarowania standardowych łożysk tocznych ze względu na niewielką odporność na nacisk i penetrację, a także niską tolerancję na długotrwałe wystawienie na wysokie temperatury. Pomimo znacznej odporności na wodę, smar nie oferuje pełnej ochrony przed wilgocią, toteż Greasen STP nie powinien być stosowany w przypadku pomp wodnych.

Normy, aprobaty, specyfikacje

DIN 51 502: M1C-20
ISO 6743-9: BAEA-1

Zobacz podobne urządzenia

Zainteresowany ofertą? Skontaktuj się z nami