Olej hydrauliczny ORLEN
Olej hydrauliczny ORLEN HYDROL PREMIUM L-HV 32
HYDROL PREMIUM L-HV 32
Jakość: | Klasa jakości wg ISO 11158 – HV |
Lepkość: | ISO VG: 32 |
Dostępne opakowania:
kanister: 20 L
beczka: 60 L
beczka: 205 L
DOSTAWA W CIĄGU 2-3 DNI!!
HYDROL PREMIUM L-HV 32
Aby zapewnić doskonałe parametry podczas długotrwałej pracy w niskich temperaturach potrzeba oleju hydraulicznego stworzonego z myślą o mroźnych warunkach. Wysoki wskaźnik lepkości oraz wyjątkowo niski próg temperatury płynięcia sprawia, że olej hydrauliczny HYDROL PREMIUM L-HV 32 stanowi doskonały wybór na zimowe miesiące i nie tylko.
Gdzie zastosować?
Zwiększony wskaźnik lepkości na poziomie 165 sprawia, że olej hydrauliczny L-HV 32 znakomicie radzi sobie, gdy słupek rtęci spada poniżej zera. Przy temperaturze płynięcia wynoszącej -39°C olej zachowuje wszystkie swoje właściwości w ekstremalnych warunkach, a także wyróżnia się wysoką zdolnością do przenoszenia obciążeń, co jest niezbędnym parametrem dla prawidłowego działania instalacji hydraulicznych. Podobnie jak inne oleje hydrauliczne w swojej kategorii, L-HV 32 to produkt głęboko rafinowany, wzbogacony bezcynkowymi dodatkami, które zapewniają lepszą ochronę i zabezpieczenie elementów ruchomych. Te czynniki sprawiają, że L-HV 32 powinien trafić do urządzeń, pracujących w niskich temperaturach i nie posiadających styczności z wodą.
Olej hydrauliczny HYDROL PREMIUM L-HV 32 - dlaczego warto wybrać?
Olej hydrauliczny Orlen L-HV 32 wyróżnia się znakomitą stabilnością termiczną oraz hydrolityczną, dzięki czemu, pomimo wysokiej lepkości, ryzyko powstania zjawiska kawitacji zostało maksymalnie zredukowane. Uszlachetnienie oleju dodatkami bezcynkowymi zapewniło znakomitą właściwości antykorozyjne oraz kompatybilność z uszczelnieniami, która gwarantuje ochronę wszystkich części instalacji niezależnie od warunków zewnętrznych. L-HV 32 to olej uniwersalny, przeznaczony do użytku w układach stacjonarnych, jak i mobilnych, co dodatkowo zwiększa jego wszechstronność. Niska lepkość kinematyczna w 40°C (31,6) sprawia, że olej szybciej dociera do wszystkich części silnika, zapewniając zmniejszenie oporów podczas rozruchu podczas cieplejszych miesięcy. L-HV 32 nie tylko redukuje tarcie, doskonale rozprasza wysoką temperaturę, ale również przyczynia się do zmniejszenia zużycia silnika przez dużą odporność na pienienie oraz zachowanie wysokiej filtrowalności. Przy zachowaniu temperatury zapłonu na poziomie 203°C L-HV 32 sprawdzi się doskonale również w okresie letnim.
Normy, aprobaty, specyfikacje
DIN 51524 cz. 3