Smary ORLEN
Smary ORLEN GREASEN S-EP 00/000
| GREASEN S-EP 00/000 |
Dostępne opakowania;
9 kg
17 kg
Smar GREASEN S-EP 00/000
Wytrzymały i wszechstronny smar GREASEN S-EP 00/000 to sprawdzony wybór dla ciężkich pojazdów użytkowych. Złożony skład zapewnia ochronę przed zróżnicowanymi czynnikami, zapewniając ochronę niezależnie od pory roku.
Charakterystyka smaru
GREASEN S-EP 00/000 to półpłynny smar stworzony na bazie oleju syntetycznego, co zapewnia znacznie lepsze właściwości podczas pracy w ekstremalnych temperaturach. Zakres pracy tego smaru to od -45 do 90° Celsjusza przy zachowaniu konsystencji NLGI 00/000, dzięki czemu może być stosowany w przypadku pojazdów przeznaczonych do działania w wyjątkowo trudnych warunkach. Górna granica użyteczności GREASEN S-EP 00/000 podczas smarowania przelotowego wynosi 120° Celsjusza, co dodatkowo zwiększa jego użyteczność. Smar litowo wapniowy cechuje się znakomitą odpornością na nacisk, świetnie przylega do części metalowych, a także zapewnia doskonałą ochronę przed wilgocią, która stanowi duże zagrożenie zarówno dla części metalowych, jak i samego oleju. Aby zwiększyć żywotność smaru GREASEN S-EP 00/000 został uszlachetniony dodatkami EP (przeciwzużyciowych) i AW (przeciwzatarciowych), które tworzą kolejne warstwy ochronne dla skojarzeń trących.
Zastosowanie Smaru GREASEN S-EP 00/000
Ze względu na wysoką odporność na nacisk, temperaturę oraz wodę GREASEN S-EP 00/000 sprawdza się najlepiej podczas zabezpieczenia autobusów, samochodów ciężarowych, sprzętu budowlanego oraz innych ciężkich pojazdów użytkowych. Duży zakres tolerancji na czynniki termiczne i wilgoć stanowi doskonały atut dla maszyn, które przeznaczone są do pracy w trudnych warunkach – na placach budowy lub podczas wielogodzinnej jazdy po mieście. Dodatki uszlachetniające zapewniają zwiększoną odporność na szkodliwe czynniki, takie jak woda, co pozwala zabezpieczyć pojazd przed korozją, natomiast smar przed zbyt szybką utratą właściwości ochronnych. GREASEN S-EP 00/000 jest również użyteczny podczas konserwacji przekładni redukcyjnych, zabezpieczanych zwykle smarami plastycznymi, a także centralnych układach smarowania w autobusach.
Normy, aprobaty, specyfikacje
klasa konsystencji NLGI: 00/000Greasen S-EP 00/000:
DIN 51 502: KP00/000E-45
ISO 6743-9: EBEB-00/000